חברת ש.ר.י קיבלה אישור GMP

משרד הבריאות העניק לחברת ש.ר.י אישור GMP לקו ייצור לרדיו-תרופות.

כחלק מערכי הליבה שלנו, חרטנו על דגלנו מחויבות למוצר סופי יעיל, בטוח לשימוש ובעל רמת איכות גבוהה, ולכן משתמש הקצה, בין אם מדובר בחולה, ברופא מטפל או במרכז רפואי, יכול לסמוך על מוצרנו ברמת ביטחון גבוהה.

הייצור נעשה באיזולטור (Grade A), אשר ממוקם בחדרים נקיים, שהוקמו בהשקעה של 13 מיליון ₪, וכל התהליך עבר התאמה ואופטימיזציה על מנת לעמוד בדרישות האיכות והבטיחות המרביים.

GMP – Good Manufacturing Practice או בעברית "תנאי יצור נאותים", הינו חלק ממערך האיכות, אשר מבקר את תחום הייצור בתעשיות הפרמצבטית, המכשור הרפואי, וגם בתחום המזון והקוסמטיקה. נהלי ה-GMP הם הקווים המנחים את שלבי הייצור, המשפיעים על איכותו של המוצר הסופי.

כיוון שלכל אחד משלבי התהליך, ישנה השפעה פוטנציאלית על איכותו, יעילותו ובטיחותו של המוצר הסופי, תנאי הייצור הנאותים (GMP) כוללים סטנדרטים וקווים מנחים אשר מתחילים משלב בחירת והסמכת ספקי חומרי הגלם, דרך תהליכי הייצור ובקרת האיכות ועד לאחסון המוצר המוגמר אשר עבר בהצלחה את בדיקות השחרור ועמד בכל המפרטים. האישור מעיד כי לחברה מערכת הבטחת איכות ברמה גבוהה, המצב התשתיתי תקין וכל תנאי ותהליכי הייצור הינם נאותים, מבוקרים ועומדים בדרישות משרד הבריאות המחמירות.

סטנדרט ה-GMP הנו סטנדרט גלובלי, וככזה מיושם במקומות רבים בעולם. ארצות רבות, חוקקו והתקינו נוהלי GMP משלהן, אך המאפיינים הבסיסיים נשארו זהים ומטרתם היא להבטיח את איכותו של המוצר הרפואי על מנת לשמור על בריאותו של הצרכן הסופי. במדינת ישראל האישור מונפק ע"י המכון לביקורת ותקנים של משרד הבריאות, אשר בודק את התאמת מערכת האיכות, התשתיות ואת תהליכי הייצור בחברה לנהלי ה-GMP הבינלאומיים (כאשר נקודת הייחוס היא מדריך ה-GMP של ארגון ה- PIC/S – Pharmaceutical Co-operation Inspection Scheme) ומוכר ע"י רשויות האיחוד האירופי ומדינות נוספות.

שיתוף:

מאמרים נוספים
צרו קשר​
פרטי התקשרות

חברת ש.ר.י (שירותי רפואה ייחודיים) הינה חברה ישראלית המייצרת ומפתחת רדיו-תרופות לשם אבחון, טיפול ומחקר רפואי. החברה מפעילה את יחידת הציקלוטרון בבית החולים הדסה עין כרם ומייצרת איזוטופים רפואיים בבית מרקחת גרעיני מתקדם.

כל מידע המופיע באתר זה הינו כללי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי ייעוץ רפואי, המלצה לטיפול, תחליף לטיפול או המלצה על תכשיר תרופתי. לפיכך, אין להסתמך על התוכן והמידע לשם קבלת או הענקת טיפול רפואי והמידע אינו מהווה תחליף להוראות העלון לצרכן ולהתייעצות עם גורם רפואי מוסמך. חברת ש.ר.י (שרותי רפואה ייחודיים) דואגת לספק מידע עדכני ואמין ככל שניתן באתר זה, אך אינה מתחייבת לעדכניות מוחלטת ולשלמות מוחלטת של המידע המופיע באתר. כל שימוש שייעשה במידע המופיע באתר הוא על אחריות המשתמשים בלבד.